maanantai 26. marraskuuta 2012

Naked Truth

Tai puoliksi sellainen.

Netissä pyörii nyt Naked Truth- ilmiö, jossa bloggaajat ja muutkin ihmiset paljastavat kasvonsa meikittä, edistääkseen luonnollista ja normaalia kauneusihannetta, ja vastustaakseen jo olemassa olevaa ihannetta langanlaihoista täydellisistä ihmisistä. Idea on todella hyvä, ja halusinkin omalta osaltani osallistua siihen omalla tavallani.
Asia on mulle tärkeä, koska olen koko elämäni ollut kiusattu, niin koulussa, vapaalla kuin työpaikoillakin, erääseen ulkonäkööni liittyvän seikan vuoksi. Kiusaamisen takia olen joskus harkinnut jopa itsemurhaa.. Ja vaikka näin kolmekymppisenä haluaisin uskoa että sitä ei enää tapahdu, koska olemme kaikki aikuisia ihmisiä, sitä tapahtuu silti. On tässä niinkin tapahtunut että olen lähtenyt töistä itkien kotiin samassa paikassa työskentelevien julmuuden takia. Kun välillä ei vaan jaksa!!
Siksipä tämä kuva on vaan puolikkaana, koska en vain pysty julkaisemaan sitä kokonaisuudessa.. osa ystävistänikään ei ole koskaan nähnyt mua täysin naturellina.

Mutta pitemmittä puheitta, tässä olen minä:


-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)