keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Mitä kuuluu kynsille?

Neljän viikon kynsiprojektin pitäisi päättyä vasta ens viikolla, mutta mä oon jo luopunu toivosta et näille sais mitään tehtyä. China Glazen Nail Strengthener & Growth Formulaa pitäisi käyttää 4 viikon ajan, laittamalla joka toinen päivä 2 kerrosta ainetta puhtaalle kynnelle. Huono puoli tässä on se, että aine on kuin kynsilakkaa.. ja itselle ei tästä siis ollut mitään hyötyä, ku töiden takia mulla ei kynsilakat pysy ku yhen päivän. Näin kävi myös tänään.

Ekax kuva mun kynsien pituudesta tällähetkellä:


Kuten kuvasta näkyy, kynnet ei oo kasvanu muutamassa viikossa.. tai kyllä ne oikeesti on, mutta pahan liuskottumisen takia oon joutunu lyhentään niitä samaa tahtia ku ne on kasvanu.. Kuvasta ei näy, mut joka kynnessä on liuskottumaa tälläkin hetkellä. Niimpä päätin unohtaa koko projektin, ja lakkasin eilen kynnet.


 Ensin laitoin puhtaille kynsille Mavalan Scientifique Penetrating Nail Hardenerin, joka on myös liuskoittuville kynsille tarkoitettu, mutta tätäkin laitetaan vain kerran viikossa ja kynsien kärkiin. En oo tästäkään saanu apua.


China Glaze Nail Strengthener & Growth Formula siirtyi nyt aluslakaksi.


 Ja värilakkana myöskin China Glaze sävyssä Moulin Rouge. Messuilta ku ostin tän niin tää näytti niin ihanalta kirkkaalta punaiselta lakalta jossa on hileitä... mut sit tää oliki vähän tällänen vaaleempi... :(


Päällyslakan virkaa toimitti tällä kertaa jämät Mavala Mavadry pikakuivattajasta.


Ja tosissaan eilen lakkasin kynnet illalla, ja tän työpäivän jälkeen tulos on tämä... Vaihtoon menee taas.

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)