sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Phytomer

Esiinnyin parin luokkakaverin kaa meijän koulun joulujuhlissa, ja saatiin siitä hyvästä lahjat:


Phytomerin tuotepakkaus.


Sisältäen 2 täysikokoista tuotetta.


Toning Body Scrub. Testasin tätä kädelle, ja vaikuttaa hyvältä tuotteelta. Tuoksu on sellanen raikas ja tässä on kunnolla rakeita. Otan sen käyttöön sit ku saan yhen kuorivan suihkugeelin käytettyä loppuun. Näin talvisin kuorin kroppani  kerran viikossa, ku oon huomannu et mun iholla on taipumusta atopiaan, eli suihkun jälkeen kutisee ja punottaa. 


Hydracontinue Moisturizing  Body Milk. Tän korkkasin heti käyttöön ku oli vartalovoide sopivasti loppunu. Sellanen peruskosteuttava, imeytyy nopeesti. Pitää laittaa pari kerrosta näin talvella et kosteuttaa tarpeex. Iho tuntuu mukavan pehmeältä tän jälkeen. Loistava tuote kevääksi/kesäksi.

Meillä on koulussa käytössä näitä Phytomerin tuotteita, samoin mun harjottelupaikassa, et sinällään rupee oleen jo ihan tuttuja juttuja. Phytomerhan on merellinen ihonhoitosarja, jossa käytetään luonnollisia raaka-aineita. Hauskin raaka-aine on mun mielestä pakastekuivattu merivesi. :D Kaikkee ne keksii.  Phytomer on sitoutunut valtamerten suojeluun ja kestävään kehitykseen.


Lopuksi vielä pieni vilautus tän hetkisistä kynsistä. Olin kaverini kynsimallina hänen ollessa geelilakka-koulutuksessa, ja tälläsiä lakkoja ja koristeluja hän harjoitteli. Kuvassa lakat on ollu jo viikon, ihan pientä kulumaa havaittavissa. Nyt tällä hetkellä siitä on jo 2 viikkoa aikaa ja se rupee näkyyn, peukaloista on timantit ja foliot ruvennu lähteen irti ja etusormesta on lohennu pala. Kynnet kesti hyvin viikon ku olin töistä talvilomalla, mut heti ku menin tällä viikolla takasin niin rupes tapahtuun. Mutta muuten noi kynnet/lakat on vielä ihan hyvässä kunnossa. :)

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)