torstai 21. helmikuuta 2013

Synttärilahja

Mulla oli synttärit maanantaina... täytin 33 wee... Ihan kamalaa. Mulla ei oo ikinä ollu ikäkriisiä, ei ees sillon ku täytin 30. Se oli hienoo, pidin isot bileet kavereille, kävin kampaajalla laitattamassa hiukset ja ostin kunnon juhlamekon. Olin myös varannu ison sviitin meijän hotellista... ai jai :)
Mut nyt... siis 33!!!

Mutta, koska mulla siis oli synttärit, tarkottaa se sitä et sain ostaa itelleni jotain kivaa!!!

Päädyin tähän:

Kuva lainattu Tangle Teezer Suomi sivulta.

Siis Tangle Teezer Late Lammas kuosilla! Ihana. Luonnollisesti oisin halunnu pinkin, mut sitä ei sokkarilla ollu, ei normaalikokosena, eikä matkakokosena (jonka mä ostin). Hintaa tällä ihanuudella oli 21 €.
Oon jo pitkään himoinnu tätä, ja ku kuulin et ne on nyt tullu sokokselle, niin pakkohan se oli käydä pois hakemassa :) Ja kyllä se vaan pitää paikkansa et tää on hellävaranen hiuksille. Mulla on tosi helposti takkuuntuva tukka, ja tällä sai kyllä märätki hiukset selvitettyä ilman minkäänlaisia auts oloja. :) Tää harja pääs I Love- listalle.

Muita lahjoja jos tässä mainitsis on:

Kuva lainattu Kalevalakoru.fi sivulta.

Oma ihana Herr Saksa osti mulle Kalevalan Ainoa korvikset. Yleensä saan aina kirjan, koska niitä pyydän, mut nyt hän sano et haluis ostaa jotain muutaki ku kirjan. Vihjasin sit et jotkut korvikset ois kivat, joten nää sieltä paketista sit tuli. Tykkään ihan hirveesti näistä, ja muutenki Kalevalan koruista. Nää tuli heti käyttöön :)
Sain kuitenki myös kirjan. :) Nick Hornbyn Uskollinen äänentoisto. Ja se mikä tekee tästä kirjasta mulle erityisen on se, et Herr Saksa on ite tän valinnu, ja joskus myös lukenu. Ja Herr Saksahan ei lue kirjoja. Nyt on muutama kirja jonossa jotka pitää lukee ensin, mut sit pääsen tän kimppuun.

Äitiltä tuli tänään paketti, joka sisälsi lahjan, ja hänen vanhan huntunsa jota ajattelin käyttää ensi kesän häissämme. Huntu pitää pestä, korjata ja muokata. Mutta siitä lisää myöhemmin.
Lahja oli tää:

Kuva lainattu Huuto.net sivulta.
Guessin pinkki lompakko! Tää on aivan ihana, ja tuli heti käyttöön!! Mallia Hard Case, sisällä 5 korttitaskua ja seteli ja kolikkopuoli. Koska noita kortteja on hieman enemmän ku se 5, laitoin tänne vaan ne joita käytän eniten, ja loput kortit kulkee mukana sellasessa pienemmässä pussukkalompakossa.

Yks kaveri sit vie mut ens viikon perjantaina Hotelli Vantaalle Tulisuudelmaan kattoon Ismo Alankoa.

Et tämmösiä lahjoja tänä vuonna. :) Anopilta on vielä tulossa myöhemmin jotain.

Kuvat on lainattu muilta sivuilta sen takia koska en oo ite kerenny kuvaamaan näitä päivänvalossa, ja ilman sitä kuvat on vaan liian pimeitä.

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)