lauantai 6. huhtikuuta 2013

Pari meikkiä

Mä en vaan osaa käyttää Picasaa, mut sain nyt aikaseksi tällasen pienen kollaasin parista meikistä jota harjoteltiin koulussa tekemään.

Ekana on mun tekemä häämeikki. "Morsian" halusi kullan ja pronssin sävyjä, ja niistä sit lähin väkertään jotain. Aluksi levitin kullan väristä luomiväriä koko liikkuvalle luomelle, sitten ulkonurkkiin pronssia reilulla kädellä ja pikkusen tummaa taupea aivan ulkonurkkaan ja luomivakoon. Sit eikun häivyttelemään. Ihan lopuksi malli halusi että kokeillaan irtoripsiä. Pelkkiä tupsuja ei koululta löytynyt, joten laitettiin sit koko rivi ja tuloshan oli näyttävä. Mää ite tykkäsin tästä tosi paljon, malli oli tyytyväinen samoin kuin opettaja. (yippee!)

Toisena on sitten mulle tehty valokuva meikki. Liikkuvalle luomelle laitettu reilusti oranssia luomiväriä (joo, kuvassa näyttää punaselta, mut kuulemma livenä näytti pinkiltä) ja sit ulkonurkkiin mustaa. Pirtee tuli. :)

Yritän vielä jossain vaiheessa saada sen mun tekemän valokuvameikin tänne, ne kuvat on vaan johonki hävinny...

Häämeikki on toteutettu Ben Nye meikellä joita koulussa käytetään, valokuvameikin oranssi on tilaamastani Neon Eyes- paletista ja muuten Ben Nye.

-T

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniit silmämeikit, vau! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Toi häämeikki on toistaseksi paras meikki jonka oon tehny. Koko ajan oppii lisää :)

      Poista

Mielipiteitä? :)