keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Viikonloppureissu

Perjantaina otamme nokan kohti Turkua ja AP-festejä. Siis punk-festarit. Välillä herää kysymys et minkätakia MINÄ olen sinne menossa??? No kyllä meille tulee varmasti kiva reissu. :) Lähen sinne Herr Saksan ja parin kaverin kaa. Päästään onneksi autolla niin ei tarvii junalla lähtee. Yövytään Omenahotellissa.

No mut siis asiaan. Koska ollaan tosissaan reissuun lähdössä, pitää kosmetiikan osalta matkustaa mahdollisimman kevyesti. Onneksi on kaikenmaailman näytteitä kerääntynyt niin paljon että niiden avulla kyllä pärjää. Ainoostaan meikit tulee täysikokoisena mukaan.


Hiuspuolelta olis TRESemme, Gliss tai punasille hiuksille tarkotettu Sunsilk. Ei paina paljoo.


Mulla on pari jokunen tollanen Lumenen Premium Beauty Anti-Wrinkle Retinol Night Recovery-näyte ja löysin myös kätköistä  Biothermin Aquasource-näytteen. Nää riittää hyvin, ja silmänympärysvoidehan ei iso oo muutenkaan. Yksi tommonen Lumene mulla on käytössä tällähetkellä ja tykkään se e-rit-täin tuhdista koostumuksesta. Biothermiakin oon käyttänyt, ettei tuu mitään yllätyksiä, kuten ettei kosteutakkaan tarpeeksi.


Töistä saatu Berry Therapyn vartalovoide riittää reissulle.


Seeruminäytteitäkin on kertynyt jonku verran, vielä ku osais valita minkä ottaa mukaan...

Näillä eväillä luulis yhen viikonloppureissun pärjäävän. :)

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)