keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Lancome Genifique Youth Activating Concentrate

Osallistuin joku aika sitten muistaakseni facebookissa (tai jossain netissä) kyselyyn seerumeista. Tai itseasiassa se oli vaan sellanen et piti valita oma seerumisuosikkinsa joka sitten oli mahdollista voittaa. Kaikki seerumit olivat sellaisia joista mulla ei ollu mitään kokemuksia, joten päädyin valitsemaan sitten sellaisen jota haluaisin kokeilla. Ja onni potkaisi meikäpoikaa ja muutama viikko sen jälkeen kun olin jo onnellisesti unohtanut että olin mihinkään edes osallistunut, ja posti toi mulle tän Lancomen seerumin. Jess! En varmaan olisi koskaan raaskinu maksaa seerumista niin paljoo (joku 80-100€) Pullo on vielä se isompi 50 ml.


Pullo on ylellisen näköinen, musta ja lasinen.
Seerumi lupaa:
Vähemmän juonteita, pienentyneet rypyt, heleämpi iho, kirkkaampi iho, tasaisempi ihon pinta, sileämpi iho, kimmoisampi iho, elinvoimaisempi iho, kiinteämpi iho, täyteläisempi iho.

Oon nyt testaillu tätä vasta viikon verran, joten en osaa vielä ottaa kantaa kaikkiin noihin lupauksiin. Mutta sen oon jo huomannu että ihon pinta on tasainen ja sileä. Jos ei ota huomioon tätä ah niin ihanaa acnea joka tuli pillereiden takia. Mur. Ehkä aavistuksen heleämpikin. :) Rypyistä ja juonteista en tiiä ku niitä ei vielä oo. Huh.


Korkin ollessa kiinni, korkissa oleva "nuppi" on alhaalla, ja samalla se annostelee pipettiin tarvittavan määrän seerumia.


Kun korkin kierittää auki, "nuppi" nousee ylös ja imaisee seerumin pipettiin.


Tämä määrä riittää koko kasvoille ja kaulalle. Ja tää on se määrä joka tulee yhdellä kerralla. Kun korkin laittaa taas kiinni, "nuppi" painuu alas ja sama toistuu. Kätevää. Saa nähä miten tää sit toimii seerumin ollessa lopuillaan. Oon käyttäny tätä aamuin ja illoin ja tää tuntuu iholla mukavalta, ei kirvele niin kuin jotkut seerumit saattaa tehdä.

Sokoksen verkkokaupassa tää 50 ml pullo maksaa 99,50€. Et jos rahaa löytyy niin mikä jottei. :)
Käytän mielelläni loppuun asti.

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)