perjantai 2. elokuuta 2013

Pleksit x 3

Ostin uudet silmälasit... Nyt mulla on niitä kolmet kappaleet samoilla vahvuuksilla. :) Parin vuoden välein tulee sellanen et nyt pitää saada uudet lasit. Tälläkertaa halusin ne häiden takia, eihän vanhoissa laseissa sovi vihille mennä!!!

Tässä nää nyt olis.



Ennen käytin sellasia metallisankaisia laseja, mut sit ne sai niin paljon iskua töissä et ne ei enää kestäny. Sillon ostin ekat tämmöset muoviset ja näihin oon sit jumahtanut.
Tässä punaiset Voguen kehykset. Sain silloin päähänpinttymän et haluan punaiset lasit. Pinkit oli kans ihanat, mut päädyin sit näihin. Tuo kivasti särmää, mut meikin kanssa pitää miettiä että sopiiko näitten kaa.


Seuraavaksi halusin sit jotain sellaista, jossa ei tarvii miettiä et sopiiko sininen luomiväri näitten lasien kaa. Kehykset taasen Voguen, sama malli kun punaset. Sangat on ruskeet. Nää on nyt ollu vakikäytössä, sillon tällön laitan punaset vaihtelun vuoksi.



Uusimmat on sit vähän eri malliset ja mustat. Nää laitan sit häihin ja otan sen jälkeen vakikäyttöön muiden lasien kaa. Herr Saksan mielestä näytän näissä fiksulta. :D Ou jee. Näillä siis mennään.

Kaikki lasit oon ostanu Instrumentariumista. Ei mikään maailman halvin pulju, mut oon jotenki jämähtäny sinne. Ja itseasiassa näitä laseja etsiessä, Nissenillä, Silmäasemalla tai Specsaversiltä ei löytyny mitään kivoja malleja. Mulla on niin vampukan muotonen ja äärettömän pieni pää. (ja iso nenä ja pienet silmät ja paksut posket ja pieni suu ja ruma leuka). Et sillai.

Ensimmäinen kysymys teille lukijoille. Mitkä pleksit sopii parhaiten? :)

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)