torstai 17. lokakuuta 2013

Avajaisten ostokset

Tässäpä pieni katsaus Kaaren avajaisten ostoksiin. Sokokseltahan ostin siis vain yhden tuotteen, mutta The Body Shopissa villiinnyin sit. TBS ei oo mulle ihan äärettömän tuttu merkki käyttökokemusten suhteen. Mulla ei oikein koskaan oo ollu niitten tuotteita, vaikka kiinnostusta on ollut ja oon kuullu melkeinpä pelkkää hyvää siitä. Muistan et joskus teininä mulla oli se banaanishampoo, ja siitä muistikuvina on vaan se tuoksu ja se et se ei pessy tarpeeks hyvin. Sit mulla on ollu se E-vitamiinisarjan kasvovoide, mut se ei ollu tarpeeks kosteuttava. Teepuuöljy tosin on yksi luottotuotteistani, ja sellasen nappasin kanssa mukaan. Nyt on ihan oikeesti sit pakko lopettaa tää kosmetiikan ostelu. Paha morkkis on iskemässä... :(



Eli kaikki normaalihintaiset tuotteethan oli sen -20% ainakin tänään. En muista et oliko ne koko tän viikon vai miten...
Rakastan sitrustuoksuja, joten ei ollu vaikee valinta suihkugeelin ja vartalovoin kanssa. Satsumaa kehiin. Vitamin E sarjasta kosteuttava naamio, miinusta siitä et se on tommosessa purkissa. Mut mun on ollu vaikee löytää kosteuttavaa naamiota. Yritin Sokoksella ettiä luonnonkosmetiikan puolelta, mut siellä oli vaan muutama syväkosteuttava naamio. Eikö luomupuolella oo ollenkaan kosteuttavaa naamiota?? Ja siis jotain perus Lumenee en nyt halunnu, enkä Herbinaa. No, TBS:lla mennään. Teepuuöljyn jo mainitsinkin. Lisäksi vielä kiillonpoistopapruja. Niitä tää naama tarvii.
Sokoksen ainoa ostos oli Frantsilan Rintavoide. Kun on uudet tissit, täytyy niistä pitää huoltakin! Tää tuleekin heti käyttöön.

Ja nyt se lakko!!!!

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)