perjantai 6. joulukuuta 2013

Syytän tästä kosmetiikkabolgeja

Eilen taas repesi... Olin menossa ystävieni kanssa syömään ja elokuviin. Treffit oli sovittu klo 12. Herätyskello soi klo 9. Kun nousin ylös, se iski. Hitto, määhän kerkeen vielä Bernerille ennen treffejä. Ja sinne menikin sit taas 100€. Luen monia kosmetiikkablogeja, ja kaikissa on aina kaikkee kivaa ja sit tulee sellanen et määki haluun. Joissakin asioissa olen heikko, hyvin heikko.

Mutta ostin myös jotain järkevää, tosin en itselleni. :p  Ystäväni saa vauvan tässä kuussa, joten ostin hänelle tuttipulloja ja tutteja, mutta ei niistä sen enempää.

Sit niihin ostoksiin.


Beyoncen Pulece NYC hajuvesi ja vartalovoide vaan kympillä? Myyty. Mulla ei oo enää kun 2 hajuvettä, joten ei tää nyt niin turha oo. Ja vartalovoiteita menee aina.


Rimmelin Glam Eyes Day 2 Night mascara. Mulla on ollu joskus Natural Coden ripsari joka oli kanssa tämmönen 2 harjanen ja tykkäsin siitä tosi paljon. Ja uusia ripsareita on aina kiva kokeilla. :)


IsaDora Inliner Kajaleista oon lukenu monesta blogista. Mulla ei pysy sisäkajalin muutamaa minuuttia kauempaa, joten pakkohan nää oli nyt vihdoin ostaa kokeiluun. Sävyt Blonde ja Indian Black.


IsaDoran Peel Off Base on ilmeisesti uutuus. Aluslakka joka lähtee kokonaisena suikaleena pois. Ihanteellinen glitterlakkojen kanssa jotka on ärsyttävä poistaa. Täytyy testata pian.
Myös muissa blogeissa on pyöriny Sally Hansenin tekstuurilakat. Nää näyttää niin kivoilta et halusin saada itsellenikin tämmösen, vaaleanpunaisena tietysti.


Blogipiireissä lähes kulttimainetta nauttiva Clarinsin deodorantti. Oon miettiny tän ostamista jo pitkään, mutta nyt vasta sain aikaseksi tehtyä sen. Mielenkiinnolla kokeilen tätä. Mulla on nyt sellanen ongelma, et sen jälkeen kun rupesin epiloimaan/sokeroimaan kainaloni, ei mikään dödö oo pitäny. Tai ehkä vaan kuvittelen. Mutta ärsyttää ku tuntuu et koko ajan tuoksuu epämiellyttävälle. Ja yleensä sokerointi poistaa sen ongelman. Mut mää oonki aina ollu tämmönen omituinen.



Tästä syytän yksin muita bloggaajia. IsaDoran Highlands- paletti. En tarvii yhtään ainoota luomiväriä enää. Ja tän värisiä mulla on ennestäänkin. Mutta kun näin tän paletin, totesin että mitkään kuvat ei oo tehny oikeutta näille väreille. Ja pakko se oli ostaa. Silti vielä vähän mietityttää.. Jätän tän paletin vähäksi aikaa hautumaan ja ihmettelen myöhemmin lisää.

Nyt alkaa ostolakko ihan oikeesti. Näiden ostosten jälkeen iski pieni morkkis. Miksi ihmisen pitää olla niin heikko??? Tässä olisi hyvä uudenvuoden lupaus... Ensi vuonna keskityn vain jäljellä olevien tuotteiden kuluttamiseen!! ( joopa joo )

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)