sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Vielä pari uutta tulokasta

Ennen viime kuun loppuneita tuotteita ja yhteenvetoa uusista tulokkaista yhteensä, esittelen teille viime kuussa saamani pari juttua.

Eiko järjesti blogissaan arvonnan johon minäkin osallistuin. Päävoiton arpaonni ei kohdalleni osunut, mutta Eiko olikin kaikessa hiljaisuudessa järjestänyt vielä pienen ylimääräisen arvonnan osallistujien kesken, ja siinä mulla oli onni myötä. :)


Pikkuruinen palkintoni sisälsi Estee Lauderin Advanced Night Repair- seeruminäytteen, Dr. R.R. Ecksteinin Azulen Paste- näytteen, 2 Shu Uemuran Cleansing Beauty Oil- näytettä, sekä legendaarisen Urban Decay Eyeshadow Primer Potion- näytteet Sin ja Anti-Aging.

Mulla ei oo mitään kokemusta mistään näistä tuotteista, joten oon aika tohkeissani siitä että pääsen kokeileen näitä. :) Kiitos Eiko vielä kerran.

Heidi se taas lahjoi mua kulmapaletin verran.




Älkää kattoko tota peiliä, se on aika kamalan näköinen... Tämän verran Heidi oli kerennyt tätä Clarinsin kulmapalettia käyttämään ennen kuin antoi sen mulle. Itse en ole vielä kerennyt testaamaan tätä.
Paletissa on 3 erisävyistä kulmaväriä, kulmavaha ja korostusväri. Lisäksi se sisältää kaksipäisen aplikaattorin, kulmaharjan ja pikkuruiset pinsetit. Paletin kansi on vähän rikki, sulkeminen ei ihan napsauttamalla onnistu, joten matkoille en tätä uskaltaisi ottaa.

Taannoisella Hyvinkään reissulla kävimme Tarjan luona pyörähtämässä, ja silloin sain häneltä Dr. Hauschkan luomivärin.



Näissä ei taida olla mitään sävynimiä, ainakaan en löytänyt mitään.
Sävyt ovat maanläheisiä ja kaikkien sävyjen kanssa sopivia. Tätä tulee kyllä käytettyä. Hauschkan värikosmetiikasta mulla ei ole mitään kokemusta, joten kiva päästä testailemaan.

Nyt olen esitellyt kaikki tammikuussa taloon tulleet kosmetiikat. Seuraavaksi vuorossa on katsoa paljon on loppunut viime kuussa, ja mikä on yleinen tilanne kosmetiikankulutuksessa.

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)