maanantai 20. lokakuuta 2014

TRESemmé Keratin Smooth ja uusi tukka

Syksy on tullut ja sitä myöten pimeys, kylmyys ja koko talven kestävä väsymys. Ei vaan oo jaksanut päivittää blogia kun koko ajan haluais vaan nukkua. Näistäkin tuotteista mun piti tehdä vähän parempi arvostelu enemmillä kuvilla eri vaiheista, mutta sekin sitten jäi... No, näillä mennään.


Ostin muiden blogien innoittamana nämä TRESemmén Keratin Smooth 7 Day Smooth System tuotteet, koska tarvitsin epätoivoisesti siloitusta hiuksilleni. Muiden tulokset vakuuttivat myös minut.

Tuotteiden luvataan pitävän hiukset sileinä jopa 7 päivän ajan. Itse en tätä nyt ihan kerinnyt testaamaan, mutta näytän nyt miten nämä tuotteet tehosivat mun jäätävän huonokuntoiseen tukkaani.


Shampoo itsessään sai mut rakastumaan heti ensi käytöllä. Shampoo pesi hiukset yhdellä vaahdotuksella jättäen ne puhtaiksi ja pehmeiksi. Ominaisuus josta shampoossa pidän. Välihuomautuksena, käytin tässä välissä shampoota jolla piti pestä 3 kertaa että sai hiukset puhtaiksi. Sit meni hermot.
Sisältää keratiinia ja glyseriiniä.


Hoitoaine tekee hiukset ilmavan pehmeiksi ja sileiksi. Tuloksien luvataan kestävän jopa neljän pesun ajan. Ei toiminut mulla, mutta mulla olikin todella kuolleet hiukset ja pohjalla vielä oli permanentin jämät.
Veden jälkeen ensimmäinen ainesosa on alkoholi ja toisena löytyy silikoni. Kolmantena ja neljäntenä on hiuksia hoitava aine.



Hiuksiin jätettävä hoitovoide. Sisältää lämpösuojan. Tätä käytetään kerran viikossa ja sen luvataan toimivan hiuksissa myös pesujen välissä. Tätä lupausta en vielä kerennyt katsomaan, mutta muuten vaikuttaa todella hyvältä.

Ideahan tässä on se, että ensin pestään hiukset 7 Day Shampoolla ja hoitoaineella, jonka jälkeen hoitovoidetta levitetään pyyhekuiviin hiuksiin ja hiukset föönataan kuiviksi. Tämän jälkeen hiukset käydään vielä läpi suoristusraudalla jotta saadaan maksimaalinen sileys. Omassa tukassani hoitovoide sai hiukset sileiksi ja suoriksi jo pelkästään föönaamalla, mutta se viimeinen silaus tosiaan tuli vielä suoristamalla. Ja tehosta kertoo jotain jo sekin että mun huonolla suoristusraudalla ei muilla tuotteilla saa yhtä sileää ja suoraa tulosta.

Sitten vähän kuvia hiuksista ennen näitä tuotteita, sekä yhden kerran niitä käytettyäni.



Näissä kuvissa olen käyttänyt Color Mask -shampoota ja Cutrinin tehohoitoa ja pelkästään kuivannut tukkani. Latvat ovat todella huonokuntoiset ja hiukset kauttaaltaan pörröiset. Ja juurikasvu.. huh.


TRESemmén jälkeen hiukset ovat suorat ja sileät. Me like!

Mutta koska olen laiska laittamaan hiuksiani, en jaksa joka kerta ruveta suoristelemaan hiuksia. Tai ehkä jos mulla olisi oikeesti HYVÄ suoristaja niin... No, tulin kuitenkin siihen tulokseet että en pysty elämään tämän tukan kanssa, joka oli suorastaan pilalla. Niinpä otin yhteyttä kampaajaani jolla olen käynyt jo vuosia (nyt oli vuoden tauko kun "petin" häntä työpaikkani kampaajan kanssa) ja pyysin hänet hätiin. Olin valmis radikaaliinkiin lyhennykseen ja halusin palata lähemmäs omaa hiustensävyäni, vaalean ruskeaa. Tuloksena oli tämä:


Nyt lähti tukkaa oikein urakalla ja uusi kasvatusoperaatio voi alkaa. Toivottavasti hiukseni pysyvät nyt paremmassa kunnossa.

Anteeksi ehkä hieman sekava teksti, tosiaan väsyttää ihan hirveästi...

-T

4 kommenttia:

  1. Pehmensi ja silotti selkeästi noita latvoja. Ihanan näköinen tuo uusi polkka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon saanu paljon kehuja et mulle sopii lyhyt tukka ja oon itekki tykänny tästä tosi paljon.

      Poista
  2. Uusi tukka näyttää tosi kivalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tää on ihana. En muista millon viimeksi oon pitäny hiuksia näin pitkään yhtäjaksoisesti auki :D Ja kyllä, tän saa vielä just ja just kiinni. :)

      Poista

Mielipiteitä? :)