maanantai 17. marraskuuta 2014

L'oréal Nutri Gold Extraordinary Oil

Sain tän öljyn äitiltäni viime jouluna ja se on vähän jäänyt laatikon pohjalle pyörimään. Otin sen kuitenkin joku aika sitten käyttöön, koska voiteiden kosteustehot ei enää tuntunut riittävän pelkiltään.


Oon kokeillut mm. Clarinsin ja Born to Bion öljyjä, mutta molemmat on aiheuttanut mulle tukkeumia säännöllisessä käytössä. BTB:n siirsinkin hiuskäyttöön ja Clarinsia oon sekoitellut käsi -ja jalkavoiteiden joukkoon.

Mulla ei oo kauheen hyviä kokemuksia ollut L'oréalin ihonhoitotuotteista, mm. niistä putsareista ja voiteesta joita sain samassa paketissa tän öljyn kautta, joten suurta luottamusta ei tällekään ollut. Mutta voi miten väärässä olinkaan!!


Sen jälkeen kun otin tämän iltakäyttöön kasvovoiteen alle, mun iho on ollut kosteutettu, eikä ole enää kirvellyt. Aamuisin hilseilevä iho on muisto vain, enkä ole huomannut tämän aiheuttavan tukkeumia (niitä mulla on koko ajan jonkun verran) tai muitakaan näppyjä.

Tuoksu on aromaterapeuttinen, onneksi olen jo hieman tottunut niihin. En tykännyt ennen aromaattisista tuoksuista, vaan sain niistä pienen päänsäryn. Nyt työn puolesta olen joutunut siedättämään itseäni eri tuoksuihin. Tämän tuoksu ei kuitenkaan jää pitkäksi aikaa tuoksumaan nenään. 

Pullo itsessään on ihan perus, ei mitenkään ihmeellisen näköinen. Tykkään pipetistä jolla voi annostella sopivan annoksen. Yksi pipetillinen on vähän liikaa, puolikas riittää kasvoille ja kaulalle.

Tämän käytän ilolla loppuun ja varmasti ostan uuden pullon loppuneen tilalle jossain vaiheessa. Olen todella positiivisesti yllättynyt tästä öljystä, en ikinä olisi voinut uskoa että tykästyn näin paljon johonkin L'oréalin ihonhoitotuotteeseen,

-T

10 kommenttia:

  1. Wau, enpä olisi uskonut. No mullahan on tunnetusta vähän skeptinen suhtautuminen marketin ihonhoitotuotteisiin, mutta tän aion kyllä testata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testaa ihmeessä, voit sinäkin yllättyä iloisesti :)

      Poista
  2. Sain tätä näytepussillisen lehden välistä ja pidin kyllä kovasti. INCIn perusteella vaikuttaisi olevan lähes luonnonkosmetiikkaa!

    VastaaPoista
  3. Mä oon ollut kans vähän skeptinen tän öljyn kans. Jotenkin ajattelen, että kun se on marketti-Lorkkua ja öljy, niin se on kuitenkin jotain pelkkää silikonia joka tukkii ihon samantien :P Ehkä nyt rohkenisin ostaa tän kokeiluun..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo määki olin ihan varma et tää tukkii tosi pahasti, siksi jäi laatikkoon jemmaan kun näitä tukkeumia on jo muutenkin ihan omasta takaa. Mut ei. :)

      Poista
  4. Tätä pitänee ostaa testaukseen joku kerta. Tuoksu vähän epäilyttää kun en hajusteita siedä, mutta siitä huolimatta kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksu ei oo niin vahva, mutta tietysti jos on herkkyytä sen suhteen niin se saattaa hieman häiritä :)

      Poista
  5. Ostin pari kuukautta sitten, itselläni rasvainen mutta jo pintakuiva (37 v) iho. Pelkäsin samoin tukkeumia tms. mutta ei. Toimi todella hyvin, myös silmänympärysalueella! Suosittelen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olenkin jo tän kommentin jälkeen kokeillut sy -iholla ja kivasti on toiminut. :) Kiitos vinkistä!

      Poista

Mielipiteitä? :)