perjantai 17. huhtikuuta 2015

Batiste Neon Lights

Tarvitsin uuden kuivashampoon. Ja huolimatta siitä että aijemman kokemukseni Batisten kuivashampoista eivät ole olleet yksi yhteen toiveideni kanssa, hyppysiin silti tarttui tämä mulle uusi versio Neon Lights. Ihan vaan ton nimen perusteella. Rakastan neon värejä, 


Pullo itsessään on pirtsakan värinen, vaikkei neon olekaan.

Batisten kuivashampoissa mulla on ollut ongelmana se, että en saa niillä tarpeeksi tuuheutta tai rakennetta hiuksiini ja joudun suihkimaan sitä todella paljon että saan kaiken rasvaisuuden hiuksista pois. Hiukset jäävät puhtaan näköiseksi, mutta latteiksi. Jopa useiden muiden suosikilla, XXL -versiolla ei tule tuuheutta tähän tukkaan. Siksi olen suosinut Klippoteketin kuivashampoota, sillä kun saa mahtavan muhkeuden tukkaan.


 Ja näinhän siinä kävi että myöskään tämä versio ei toiminut tukassani. Tuoksu oli mielestäni hyvä, ei sellainen että keuhkot pettää. Ehkä hieman hedelmäinen. 


Kaikesta huolimatta käytän tämän loppuun, mutta luulenpa että tästä lähin jätän nämä Batistet hyllyyn. Eri kuivashampoita on kiva kokeilla, mutta Klippoteketia pitää aina olla kaapissa!

Onko kukaan muu kokeillut tätä versiota? Toimiko?

-T

4 kommenttia:

  1. Batistet on mun suosikkeja jos haluan vain puhtaan näköiset hiukset, minullekaan ne eivät tuo mitään rakennetta. Mutta tekee parhaiten hiukset puhtaan näköisiksi. Tuota versiota en ole kokeillut, mutta haluaisin kokeilla. Haluaisin kokeilla kaikkia tuoksuja, mutta niitä tulee niin usein uusia, ettei pysy perässä. :D Vielä kun täällä korvessa niitä ei myydä kaupoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle se pelkkä puhtaus ei riitä :) Aina haksahdan näihin enkä ikinä oo tyytyväinen..

      Poista
  2. Mä ostin tän just lauantaina! :) Tänään laitoin ja toimii mulla niinkuin Batistet aina: tuo puhtauden, mutta that's it. Ja se onkin se mitä mä haen, mä taas erityisesti en kaipaa sitä supermuhkeutta mitä esim. Klippo tekee :) (hyvä tuote tosin sekin!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää taas haluun sitä tuuheutta. Ja mun pitää laittaa noita Batisteja tosi paljon et saan sen rasvaisuuden pois.

      Poista

Mielipiteitä? :)